Informatie deelname

Inschrijven en de kosten
Om deel te nemen aan de meezingdag kunt u via onderstaande ticketshop uw ticket bestellen.
De prijs van één deelnameticket is € 32,50.
U dient zelf voor een partituur te zorgen;
De prijs is exclusief kosten voor eten en drinken;

De ticketbox werkt met iDeal of Sofort Banking.
De kosten van het betalingsverkeer ad. € 1,50 zijn bij de ticketprijs inbegrepen.
Bij een annulering worden deze kosten in mindering gebracht op het te restitueren bedrag. Na betaling worden de tickets automatisch naar het door u opgegeven e-mail adres verzonden.

Werkwijze bestellen en betalen

1. Klik op "Bestel tickets" selecteer uw stemsoort en geef het aantal tickets in. Naar Stap 2...
2. Vul de gevraagde gegevens in en ga verder naar Stap 3
3. Selecteer uw betaalwijze iDEAL met daarbij uw bank of Sofort Banking (overschrijving vanuit diverse landen)
    en klik op "Naar stap 4 .."
4. Overzicht van uw gegevens. Gaat u na het lezen van de algemene voorwaarden akkoord. Ga dan 'Verder met betalen'
5. Volg de betaalinstructies van de gekozen betaalwijze op.
6. Het ticket ontvangt u op het door u aangegeven e-mailadres.
7. Neem het ticket mee naar het evenement, dit is uw toegangsbewijs!

Overige informatie
- Tijdens de lunch is er de mogelijkheid tot het kopen van soep, koffie en thee. Er zijn geen broodjes!
- Kledingvoorschrift tijdens concert is zwart.

Ticketshop

Liever luisteren? Dat kan natuurlijk ook!